ActivLease
Onze klanten beoordeelden ons met een:
9.2/10
085 - 90 229 29

HomeKlantbeoordelingenWillem-Jan uit Nederweert

Willem-Jan uit Nederweert
Geschreven op 19 oktober 2019
Totaalscore
1/10
Deskundigheid
Snelheid van handelen
Afspraken nakomen
Klantvriendelijkheid

Auto in Okt 2018 besteld levering Maart April 19. In December krijg je te horen dat de formulieren niet compleet zijn... Auto wordt laatste dag Augustus (!) 2019 geleverd.... 4-5 maanden later ... zonder laadpas(electriciteit)....auto staat al 7 weken op de oprit maar na 4 berichten telefoontjes nog steeds geen laadpas ....als je mailt krijg je geen antwoord (of erg laat ) als je belt en vraagt teruggebeld te worden gebeurd t niet..... t lijkt erop of ze t allemaal niet onder controle hebben .... volgende lease wagen is dan ook ergens anders besteld ....Ik lees veel goede berichten maar waar zijn die mensen dan die hen helpen ??

Reactie van ActivLease

Beste Willem-Jan, Bedankt voor het schrijven van uw review. Helaas geen flatteus rapportcijfer… We begrijpen dat er verwarring is ontstaan over de laadpas die u hebt ontvangen vóór het plaatsen van de review. U dacht een laaddruppel te krijgen i.p.v. een laadpas en hebt vervolgens de laadpas doorgeknipt. Hierna hebben wij een nieuwe pas voor u aangevraagd. Toch komt het voor dat deze niet altijd op het gewenste tijdstip en/of adres aankomt. We zijn afhankelijk van een externe partij die de passen aanmaakt en verstuurt. Dit is ook onze eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk hadden we u graag eerder een passende oplossing aangeboden, maar gelukkig heeft u de afgelopen weken gebruik kunnen maken van uw langverwachte Kona. We trekken hier lering uit en doen ons best om deze situatie in de toekomst te voorkomen. Daarom kijken we nu naar de mogelijkheid om zelf laadpassen voor algemeen gebruik te kunnen versturen. Team en medewerkers ActivLease

Onze klanten beoordeelden ons met een:
9.2/10
Joost Klaver
Nikki Bousie
Maarten Oortman
Vragen? Neem contact met ons op!
Wij helpen u graag verder.